Friday, November 27, 2009

Hommikune

Kell on 9.09 vms ja mul uni läind. Teetass on käeulatuses ja esimesed mailid vaadatud. Kuigi mul on koolitöö tegemisesd elisest õhtust siin pooleli ei olnud ma siiski piisavalt motiveeritud seda jätkama. Mis oleks mõnusam kui tegeleda kohustusliku asemel omalõbuga :D näiteks blogi.
Hommikud on üldse nii mõnusad. Igaühel on hommikuti isemoodi kombed end üles äratada. Mõni ei ära enne kui kofeiini annus käes on teistele meeldib jälle esimesena end venitada või hoopis voodis lebada ja mõtteid mõelda. Kõige ideaalsem hommiku on mul alanud ilusate sõnadega ja hommikusöögiga voodis sellele järgnenud hea, soe vann ning seejärel ülejäänud vabat päeva nautima. Või kui ma suur lillekimp näos äraksin, see oli ka midagi uut :D Minu tänane hommik ei alanud nii armsalt, vaid hoopis venitamisega ja siis tagasi tekialla raamatut lugema. Olenemata päevast on mu esimene tegu alt , köögist sooja vee/tee toomine ja siis sõltuvalt tujust muusika ning riidesse kombineerimine (väga tihti seisan ma lihtsalt 10 mintsa garderoobi ees ja joon vett ning mõtlen mis tuju mul on :D ) Suvehommikud on lihtsalt maailma parimad. Soe päike soojendab kui ma naudin teed terrassil ja vahel kui ma usin olen olnud siis on mõni ajakiri ka ootamas laual. Ahhh kui heaaa :)

Gripp käis külas eelmine nädal. Kahjuks on ta ka külas üle pooltel kursakatel. Neljapäeval oli meid inglise keels näiteks ainult 5 :D Minul läks see tüütus minema kiirelt. Suur kogus ingverit (ühekorra ma ärkasin palavusest ja unetusest kell 3 üles ja läksin kööki ingverit nosima:D , Palju üalju vett ja pikutamist. Mingisugust ravimite möllu ei teinud ja ei soovita teistelgi teha! Viimasel ajal on ju üldse mingi meedia pomm plahvatanud vaktsiini ja loodusliku ravi vahel. Isegi kooli maili listis on tihe vaidlus vaktsiini vajalikkuse üle. Mina ei viitsi,ei taha ja ei oska kellegagi vaielda ja oman vaid iseenda arvamust. Vaktsiinimine pole mulle kunagi tähtis olnud, kõige mõtekam on ainult puukensefaliidi eest kaitsmine AGA lisaks võid sa puugilt saada veel 2 haigust millele vaktsiini ei ole. Ok aitab meditsiinist :D
Eile käisin koeraga jalutamas ja tundsin varakevadet. Väga kummaline. Päike säras, sinine taevas ja maapind oli roheline :D tegelikult ma arvangi et hiline lumi tekitab rohkem jõulutunned. Ma nii ootan seda juba. Homme ongi esimene advent. Hakkame emaga kodu kaunistama ja kooriga kontsert ka...kirikus vist :D Novott niipalju ma teangi oma ainukesest huviringist :D Täna lähen proovi ja saangi teada. Selle kõigega meenus, et Kosel juba kuusk ka püsti, säras teine eile õhtul nii ilusalt :) Varsti on kõik tuledesäras ja Kose on jälle nagu küla muinasjutust (noo teatud osa Kosest :)
Eelmise nädala märksõnaks võiks pidada ühte raamatut "Ma tahan elada" Niina Lugovskaja. See on minu lugemisajaloo kõige mõttetum 400 lehte. Nii negatiivne ja üldse mitte kaasakiskuv. Kuna see oli ettekande jaoks vajalik, pidin ma selle ka lõpuni lugema. Kokkuvõtlikult räägib raamat Venemaal, Moskvas elavast teismelisest tüdrukust kes on identiteedikriisis ja tal on mingi manijakaalne huvi poiste vastu, kuigi ta nendega rääkida ei julge, sest peab ennast inetuks. Väga masendunud ja segaduses tüdruk, kes proovis paar korda isegi end mürgitada. Jah, see on tõsieluline ja sellepärast ka väheke põnevam. Arutleda ja mõtiskleda selle karakteri üle saab siiski mitmel erineval moel ja aspektist. Mina näiteks pean üldse selle tüdruku tervisemõjureid välja tooma. Mõeldes tundub kõik päris lihtne aga seda kõike korralikult ja süstemaalselt kirja panna...teine muusika. Aga hakkama saan nagunii :)

Nüüd on paras aeg hommikupudru valmis teha ja mõnusalt laupäeva veeta :) Esimesed sammud ja kohvilõhnad on ka juba majas liikvel. HOMMIK

Head päeva ! :)

3 comments:

  1. Häh, ma olin koolikeldris samal ajal, kui proov oli. :D

    ReplyDelete
  2. tänks meeldetuletuse eest, ma selle postituse pärast laulma jõudsingi:D

    ReplyDelete
  3. any time ;)
    Mis näitab,et blogi on vähemalt praktilise otstarbega ka...
    Siiski esinema ma ei jõudnud...ups :D

    ReplyDelete