Thursday, July 30, 2009

Ei olnud täna kodus...

Mustadsõstrad, tikkrid, maasikad, herned, mullased porgandid ja kartulid, päike, putukad, Kaisa, Vanaema kook ja palju juttu.
See on minu kokkuvõte tänasest päevast. Hommikul tuli mul vanaemajuurdeminemisetuju, tegin kiire kõne ja olingi seal. Kuigi Kaisa küsis mu käest, kui ma kohale jõudsin"Kas sa tulid läbi Narva", sest Kose ja Jüri vahele jäi palju kohti kuhu isal oli veel vaja minna. Sain Kaisalt ühe raamatu ka-Vikerkaar...mhmhh sellest maailma klassikute sarjast...Tal lihtsalt on need kõik seal riiuli peal ja alati ma näpin neid, nüüd võtsin ühe kaasa ka...raamatufriik.
Kohe kohe vuran rattaga Uuemõisa õe juurde ja teen ühed iluprotseduurid ja siiiiis tagasi koju, pakkima ning homme juba Rootsi. Minu reisijanu saab lõpuks rahuldatud. MÕNNA...

Sööge marju need teevad tuju heaks ja kui te neid kuskilt ei saa, siis küsige minu käest ;D

No comments:

Post a Comment