Tuesday, December 22, 2009

hou hou hou

Te ei kujuta ette kui naljakas vaatepilt esineks kui avaksite praegu mu toa ukse...istun arvuti taga, peas suured kõrvaklapid, laulan "Almost loverit", seljas natuke määrdunud põll, sest tulin äsja köögist. :D Tahtsin kohe ja praegu kirjutada
Mul on olnud palju palju tegemisi,toimetusi,sündmusi,emotsioone ja elamusi. Viimati kirjutasin kui lõppes esimene jõulupidu...nüüdseks on neid seljataga juba 4 :) Kõik omamoodi ja seotud kooliga. Saime jälle kokku keska omadega :) ikka ja alati jätkame sealt kus pooleli jäime. Käisime Vikingites söömas ja siis istusime minu juures edasi, nii tore oli !
Tervishoiu kõrgkool ja Mereakadeemia tegid koos ka suure jõulupeo. Toimus see Koplis (esimest korda sõitsin trammiga nr4 lõpp-peatuseni) VÄGA ilus ja suur kool on neil. Igatahes...pidu oli hästi organiseeritud. Seltskonnamängud(nt: pidime oma kõrval oleval poisil lusika läbi pükste ajama :D ja tema mul lusika pluusist läbi saama. Lahendasime oma paarilisega asja ilma suurema piinlikustundeta :D) Noh ja siis oli muidugi ka jõuluvana oma suure kingikotiga. Läksime neljakesi laulma...saime kingituseks nuudleid?!?!?! :D Kinkisin need Elvisele edasi. Rahvas oli tore, küündlad põlesid, süldibänd mängis, baar oli nurgataga ja rahvas tantsis. Pärast mõnetunnist olengut läksime plikadega Holly...noo tantsida sai :)
ÕDE Silja tuli kojuuu :) nii mõnus oli jälle terve perega köögis õhtusööki nautida ja naerda! Valmistasime talle kohe suure kultuurišoki. Järgmise hommikul läks väikese ristitütrega teatrisse ja siis olime talle juba superstaari finaali pileti ostnud :) Ja kui juba selle ürituse peale läks siis.....Lihtsalt PARIM üritus aastal 2009 minu jaoks!! Noo hääl mis selle mehe seest tuleb on uskumatu ja läheb otse südamesse :) Ainuõige võitja. Liisukaga istusime kõrvuti ja hoidsime tulemuse avaldamise ajal käest kinni ja olime ärevušeš :D:D Linnahallis oli selline melu ja kaasaelamine, et seda peab ise kogema,et aru saada :)

Jõulud tulevad täiskäigul..kui ma enne mainisin,et tulin köögist, siis just piparkooke ja trühvleid ning browne.sid valmistasin. Siljaga möllasime, kvaliteet aeg...päeval käisime ÕDE Riinu juures ja samuti tegime piparkooke, või noh mina tegin...teised vaatasid pealt :D aga mul pole selle vastu midagi, igaõhtune tegemine mul :P (Esimest korda tegime Liisukaga tema juures. Hõõgvein, jõululaulud ja piparkoogid.) Silja tõi vanaaegse kogumikku jõululauludest, Frank Sinatra ja teised, HEA. Nii, siis ehtud on ka kuusk, hõbedane :) Päkad on isegi juba kingid sinna alla pistnud :O Jõululaupäevaks on plaanid paigas ja ootan juba!! :)

Pisikesi salasoove südamesse ja jõulusoojust kõikjale :)!!!

No comments:

Post a Comment