Tuesday, November 9, 2010

Liblikas

"Olukorrad meie ümber-see on meie maailmavadete peegeldus" Anatoli Nekrassov...juba kolmas kord loen ma tema raamatut "Elavad mõtted"
Viimasel ajal olen ma rohkem iseenda ja oma mõtetega olnud. Palju on juhtunud, palju on muutunud ainult viie päevaga, mis tõestab, et miski pole jäädav ja ühe probleemi taha ei ole mõtet takerduda. Ikka täiskäigul edasi. Kui olukord kasvab ülepea, siis siruta end veel natuke.
Võibolla ka sellepärast juhtuvad asjad minuga täpselt nii nagu nad seda teevad, sest ma ei takerdu oma muredesse, masendusse või ebaõnnestumisse.
Reedel sain tõestuse sellele, et kui midagi väga tahad, siis see läheb täide. Kõik algas sellest kui ma Itaaliast tagasi jõudes, lennujaamas reisiteenindajaid jälgides mõtlesin "ma tahan ka seda tööd teha". Mõni nädal hiljem leidsin sellele kohale tööpakkumise, mind kutsuti esimesse vooru, siis teise ja nüüd ma juba lähengi homme lepingut vormistama. Kõlab uskumatult isegi mulle endale. Niisiis, julge mõelda suurelt ja ära alahinda võimalusi mida sul on võimalilk kasutada!
On inimesi, kes lepivad sellega mida nad on niiöelda "maast leidnud" ja on need teised, kes lähevad aina edasi ja kõrgemale. Komistavad vahepeal, pühivad tolmu kätelt, naeravad selle üle ja lähevad rõõmsalt edasi.
Täna veetsin õhtu "Butterfly lounge`is", Sirli seltsis ja nii tore oli.
Igatsus on suur aga 41 päeva on veel jäänud :)

No comments:

Post a Comment