Saturday, December 25, 2010

3, 2, 1.... ;)

Kuhu jäi minu jõulutunne see aasta?
Jõulud võrdusid talvetoitude, 2ks päevaks dieedi unustamise, oma pere seltsi, lume, kingitustega. Kõik minu ümber sagisid, pakkisid, kokkasid ja kaunistasid. Ise tegin kõike viimasel minutil, aga see ei tähenda, et vähem südamest! Ma peaksin nautima lume võlusi ja võimalust riputada kõiksugu sädelevaid, vilkuvaid ja lõhnavaid asju igalepoole, tuppa ja õue, autosse ja enda külge, mida saab teha vaid kuu aega kogu aastast. Pole minujaoks seekord, mõtted on mujal, nimelt on 41.st päevast saanud 2.
Naljakas kuidas tagantjärgi kõik nii lihtne ja hetkega mööduv tundub, see tõestab, et kõigest saab võitu AJAGA ;). Igatahes olen ma oma tahtejõu järjekordselt tugevalt proovile pannud ja ilusti sellega hakkama saanud. Ma ei tea veel päristäpselt mis mind ees ootab aga lennuki peale ma istun ja "koju" ma jõuan, muu polegi tähtis! Itaalia keel areneb jõudsalt, juba hakkan ise ka seda mõistma. Raamat on peaaegu loetud ja lauludele lõõritan kaasa. Hmm mida ma siis Teile soovitaks...Alessandra Amoroso-che peccato, Laura Pausini, Anna Tatangolo-Adesso, Raf-non e mai un errore jne
Uus ametipost on ka pooleldi omandatud, kõik kursused läbitud ja testid sooritatud. Nüüd jääb üle vaid see kõik endale süsteemiks mõelda ja saangi kindlusega oma tööd nautida.(oli ka viimane aeg oma ajurakke arendada, päris kõvasti kohe) Kui aus olla, siis tõesti naudin seda.Ttundub, et astusin sammukese oma stabiilse "juured maha" plaanile lähemale ?!? Njah, nagu me Kerttuga arutasime oma "viisaastaku plaani" hahaa, see oli mõnus.
Meie väike segasummasuvila Vilde teel on mõnus paik. Ükskord tegin seda jõulusemaks. Panin küünlad, pärlid, piparkoogid ja kommid sinna kuhu tundus hea ja tegelt oligi kokkuvõttes heam olla :D Ükskord olin 2ni üleval ja tegin Teile jõulukaarte, laulsin, tantsisin ja jõin teed. Käisin rõdul, värskes õhus ja mulle tundus nagu hakkaks päike keset pimedaimat ja öisemat aega tõusma. Tallinna linna tuled on saavutanud sellise võimsuse, et teinekord natuke segasemas olekus võib tõesti kellaaega valesti mõista. "Suurlinna" võlud.
Niisiis...kui juba päevadest puudus tuleb hakkan tunde, minuteid ja lõpuks sekundeid lugema, sest igakord kui ma mõtlen Sinu peale on liblikad kõhus ja mingi seletamatu õnnetunne :) Kahtlen, et arvutit kaasa vean niiet ei saa oma 12h Münheni lennujaama hängimisest raporteerida(loe:kurta). Helistan ja teen seda ikkagu :D

Aitäh KÕIGILE kes kasvõi mõtetes mulle ilusaid jõule soovisid. Vastan teile igaljuhul samaga!!! Suured ja soojad jõulukallid!!
Näeme aastal 2011 ;)

No comments:

Post a Comment