Tuesday, August 25, 2009

Küsimused.

Täna tundisin niipalju erinevaid septembri lõhnu :)Näiteks...Issi tegi köögis seeni sisse ja õhtul hämaras, põldudevahel joostes tundsin esimeseseptembrilillelõhna....Ma ei tea mis lilled need on, aga iga aasta algklassis viisin neid oma õpetajale.
Viimasel ajal on mul keskendumise ja plaanide tegemisega probleeme olnud :D...Järsku sai suvi otsa ja kõik tahaks veel enne koolirutiini näha,lobiseda ja seigelda. Proovin ju aega leida aga siuhsauh mitu korda näha on palju mõttetum kui võtta üks korralik õhtupoolik ja mõnusalt aega veeta. Nii vaja on veel selle nädalaga kolida,töökaaslastega kokku saada,reisiks pakkida,lauluproovides käia, natuke koolile mõelda(vähemalt aktusepäeval) ning lisaks kõik eluks vajalikud toimingud. Aga nagu ma sellel suvel sain oma sõnaraamatusse uue väljendi, siis "puhkus on pededele" :D ja üldse ei nurise.
Ma ei saa lihtsalt viimasel ajal inimestest aru. Palju lihtsam oleks kõigil kui inimene küsib,vastab ja mõtleb esialgu kõik enda peas selgeks ning siis segab sellesse teise. Aga mis siis kui küsimused ei saagi otsa, kui vastuseid ei leiagi..kas siis tuleks lihtsalt vait olla ja asjadel minna lasta või tegutseda??? Ja kui ma tegutsen ja see end ära ei tasu, mis siis üldse point oli...Sellepärast ma olengi viimasel ajal kõigile soovitanud...lase asjadel minna, kui liiga palju segajaid su teel ees on siis võta teine suund. Kõik juhtub nagunii, tahad sa või ei.....Jamh vb olen ma liigapalju "Secret"it ja "Elavad mõtted" lugenud.
Üleüldse, kuipalju tahetakse tegelikult kuuluda teise ellu!? OK inimesi on erinevaid, aga mis teha nedega kes kardavadki kuuluda või vastupidi nendega kes tahaks, aga ei leia kuhu?. Veelhullem, loodavad vale inimese peale, ARVAVAD, et nad on osa teise elust?....Kõrvalt oma sõpru,tuttvaid, üldse võõraid jälgides on oma õigsuse teenind lause" Love is blind" Vahel kohe nii,et tahaks valgustada, aga mis see minu või üldse kellegi teise asi on...igaüks saab oma vitsad...eii ma ei ole õel, lihtsalt õiglane. Ja üldse...mis nendega ikka teha, kui kardad, siis tee seda...kui kahtled, siis unusta...kui tahad, siis loobu...Raamat "Saad kõik millest loobud". Mulle teooria meeldib(vahest), PALJU lihtsam kui praktika :)
Noonih...minu küsimuste, diip jutu ja targutamise minutid on läbi....
Üks laupäev oli nii äge, kui toimus Katikese Zorrosünna ja ma üle poole aasta võtsin niidi/nõela kätte ja õmblesin endale kostüümi. Nägi kõiki keda ammu polnud näinud, pidu oli rohkemgi kui meeldejääv ja juttu ning tantsu oli PALJU. Sai isegi öösel üksi,pimedas rattaga 8 km vuratud, limbot tantsitud ja wannabe mojitot tehtud(ehk siis ilma suhkruta ja vahkariga aga piparmündi lehed olid põhlilised) :D. Peaks mainima, et see oli raskeima stiiliga pidu minuajoks aga väga lahe oli,et kõiks tulid stiilis ja pidu kestis hommikuni...või noh järgmise päevani..Kui ma kella 2 ajal rattal järgi käisin siis istusid kõik pool zorrod,pool nemad ise lauaümber ja kuulasid viimased 30 minutit ühte laulu.Toredad!!

No comments:

Post a Comment