Monday, September 7, 2009

Tudeng

Täna oli minu esimene päev tudengina loengus istuda ja see oli HEA!
Jälle koolis, jälle üks suur hulk kohustusi,uusi inimesi,palju teadmisi ja raamatuid,huvitavaid üritusi jaaa kõiki muid hüvesid mida toob kaasa lihtne sõna-tudeng...näiteks saan ma odavalt bussiga sõita ja teatris käija :D
Esimese päeva esimene tund oli sissejuhatus IT-sse ja süsteemi tutvustus. Ma olin esimene kes klassi jõudis :D neard....Ja teist loengut ma ootasin, A.Lippandi tund-sissejuhatus terviseedendusse. vahet pole et see kokku 2,5 tundi kestis, selle eest huvitav. Sain 3 õpikut kaaa :D "Inimese füsioloogia" "Inimese anatoomia" ja terviseedenduse teemaline, 400 leheküljeline piibel :D :D OK tegelikult ma nii hulluks ka läinud pole, ma luban,et ma ei hakka peast tudengiks Sillu :D
Kursakaaslased on hästi toredad, mul on neid 19. Igavene värviline seltskond, vanused on erinevad,elukohad erinevad,harjumused erinevad aga siiski on meil üks ühine eesmärk :P Varsti hohe lähme bowlima ja saame bondida :D
Tunniplaan mulle meeldib ja lisaained on ka enam-vähem. Tahaks nii paljudest osa võtta, aga mida ei saa seda ei saa...Ikkagi ma arvan,et nii loll otsus oli Kosele tagasi kolida, aga mis sa teed...üks asi viib teiseni ja küll ma varsti oma kodinatega seal tagasi olen. Ei usu,et ühikasse AGA never say never.
Esimese nädala koolist panin ma juba uhke näoga poppi. Käisime sõpradega Slovakkias, täitsa vahva oli. Vein oli hea, päike oli hea, nali,orkester,viinamarjad,tants,uni ja inimesed olid ka head :) No see oli selline valdadesõpruskohtumineniisamaodavaltreisimine, nagu ungariski mõned head ajad tagasi. Vot seal oli meil väikene kokkusaamine slovakkide ja ungarlastega. Mõte oli enda kultuurist midagi anda ja teistelt midagi saada aga slovakid, toredad sõbrad lugesid meile hoopis Harry Potterit (üks poiss PEAST vuristas mingi 15 mintsa ja muidugi slovakkia keeles), siis oli vahva näidend mis viis mind unisuse kõrgeima tasemeni, sest see oli jällegi(Oh üllatust)slovakkia keeles. Aga mis seal ikka, orkester oli mega hea selle kõige tasakaaluks :) Õhtul twistisime terve bussirahvaga tantsu platsil. Reis oli meeldejääv aga siiski järgmine kord ma bussitripile kaasa ei tule, sorri Heli :D aga vaimne tervis on tähtsam kui sopranite kõla kooris :D Loodame,et see aasta tuleb palju laagreid, siis saab koos naerda ja hümiseda jälle ;)

6 comments:

  1. Tore kuulda, et hullunud tudengiks ei hakka.:D Millalgi võiks küll mõnda tudengiüritust koos külastada. :)

    Ja MISMÕTTES Sa bussireisile kaasa ei tule? :D:D:D Tuleb rohkem alksi varuda kaasa. ;)

    ReplyDelete
  2. kuidas saab olla midagi veel olulisemat, kui sopranite kooskõla? ;D

    ReplyDelete
  3. tahaks ka tudeng juba olla....... :D

    ReplyDelete
  4. Sillu...alks ei aita :D Aga lähme sinna noorte ööle??
    Jaa see tudengiks olemine hakkab mulle päev päevalt aina rohkem meeldim :) Kindlasti tasub seda teed minna ;)

    ReplyDelete
  5. Lapimaa kirja said? Sinna tuled?

    Ja ma vaatasin seda noorte öö kava ka, ma õhtul tööl ja peale seda kursaõe soolakale ja selleks ajaks läbi juba üritused. :(

    Aga varsti tulevad tudengipäevad. ;)

    ReplyDelete