Thursday, February 4, 2010

No mis toimps ?!?!

Teie suurel nõudmisel otsustasin oma 5 tunnise vahepealse aja kirjutada.
Olen täitsa terve, rõõmus ja pole seda blogi ära unustanud!
Peamine rõhk on läinud koolile. Kõik õpetajad mõtlesid, et oleks tore kui planeeriks kõik ettekanded,esseed ja arvestused jaanuari-veebruari nädalatele. Nüüdseks on pooled esitatud(just lõppes loeng kus pidin tegema ettekande uppumissurmadest...positiivne huh?!? :) Muidu on selline endiselt muhe olemine siin. Mõned rahvastiku liikumised on toimunud aga parimad on siiski sõelale jäänud. Ainetest on lisandunud psüholoogia...noh kuidas seda nüüd ilusti öelda :D ma jõuan selle loengu ajal väga pikaajalised plaanid faktidena paberile kirjutada ja aega jääb veel üle KÕIKIDE mõttete sorteerimiseks,Margotiga naljatamiseks jne :D Esimene loeng oli väga põnev, aga nagu ikka-all the good things come to an end! Varsti hakkavad jälle valikained...seekord valisin raseda toitumise, niiet kui kellelgi vaja infot toitumise kohta-te teate kus mind leida.

Olen mõned korrad uue spordiklubiga tutvunud "Stiletto" täitsa mõnusa koormusega trennid...hästi tantsulised.Samuti käisin esimest korda "Ashtanga klubis" joogas, vot see on petlik trenn :D arvad küll, et ei saanud mingit koormust aga kui järgmine hommik sirutad, siis kõik enam nii lilleline pole:D Pean nõustuma nendega kes väidavad,et jooga hoiab vaimu virge, tõesti, pärast seda tundi käis mõtetes nagu klõps ära ja kõik oli selgem :)Aitähh minu isiklikule treeningute pakkujale Sillule :D Aga nagu mulle ikka on meeldinud, harrastan ma tasuta treeninguid Kosel ehk siis koeraga lumes sumpamine ja lumerookimine...3h liigutamist on karanteeritud. TALV-sellel aastal vääribki seda ainult suurte tähtedega mainida. Peaaegu terve jaanuari kirusin ma ilmu, liiga palju lund, LIIIGA külm ja pime...nüüd, selle viimase nädala olen võimalikult palju nautinud kõike, sest nii ilus on kui päike paistab ja välja minnes et pea end kubujussiks riietuma, nina ei jäätu ära ja mul ei ole 3 paari sokke jalas. Ja nagu me kõik teame tõuseb päike igapäev nüüd mingi 4 min. varem Juhuuuuu. Aaa käisime Krissuga Valgehobusemäel, selle kummiga sõitmas. Adrenaliin oli laes, kiljusime nagu väiksed plikad :D Soovitan minna...ma täitsa üllatusin milline suusabaas sinna tehtud on, kõik laenutused ja möllud on olemas ja täitsa mõistlikud hinnad ka!

Astusin uude koori(lõpuks) nüüdsest olen Estonia Segakoori liige. Alguses läksin sinna väiksese aukartusega, aga kui laulma hakkasime ei jäänudki ma sopranitest niiaplju alla kui arvasin. Korralik hääleharjutus on laulu võti :D Üle pika aja üks tõsine laulmine. Õppisime 1 tunniga 4 uut laulu, mis kosel võrduks umbes 4-ga. Jõudsin juba esimestkorda häälesedases ka käija, väga mõnus individuaalselt oma häält arendada. Tulemas on linnulaulude projekt(kui seda saab nii nimetada) igatahes kõik võimalikud teosed mis on kirjutatud lindudest tulevad esitusele. Vot, niiet iga esmasp. ja neljap. veedan ma nüüdsest 2,5 tundi Estonias lauldes.

Viimased nv-d olen veetnud koduselt vanu häid filme nautides, niii mõnna :) Üle eelmisel laup. oli väga kiire päeva. Kell 11 oli teatri stuudio- läbi viis selle Lennart Peep, Super kogemus jälle. Peale seda kutsusid sõbrad esinema kammerkoorile ja pärast seda läksime Sillu ja Miqga fotostuudiosse kus aega sai veedetud kaua...nii umbes 4h. Sealt edasi me koju ei mõistnud veel minna ning lõpuks magama jõudsin alles 4-5 ajal :D -27C oli tõsine katsumus. AGA üle pika ajal üks meeleolukas õhtu!!!

Nüüd veel 2 päeva Eesti pinnal ja siiiiiis minekut, ahh Tere tere puhkus!
Olge mõnnad ja varsti näeme jälle :)

No comments:

Post a Comment