Saturday, February 20, 2010

Kell on ÖÖ...

Istume Margritiga BonBonis ja jälgime inimesi...tahtmatult kuuleme kahte ilmselget alakaalulist tüdrukut omavahel rääkimas midagi modellitööst, blond tšikita ütleb teisele:"Mhmhhh ma tean miks nad mind ei võta, ma olen hullult vormist väljas ja paksuks läinud" ???
Mul oli tõesti neist kahhhhju :D
Üleüldse oli hale vaadata neid kes seal, meie ümber tiirlesid...Kõik tundusid nii feigid ja meeleheitel sobimast kuskile, kellegi poolt loodud raamidesse. Väikese Eesti Väikesed inimesed. (Ma ei üldista!!! On olemas imelisi ja toredaid inimesi meie ümber, kellega mul on õnneks olnud võimalus tutvuda ;)


Muidu on kõik korras. Olen täna vähemalt liitri teed ära joonud, sest õues on käre ilm.
Olge rõõmsad ;)
Pai

2 comments:

  1. Privés oli NII hea pidu :) Kahju et te ei tulnud

    ReplyDelete
  2. Eiiii...seda fakti mul küll teada polnud vaja :D

    ReplyDelete