Thursday, April 21, 2011

Kevadhommikutelõhn

Ärge mõistke mind valesti aga...oi kuidas mulle meeldib vaadata teiste maju ja aknaid tänavatel. Millised on kardinad, lilled, valgus...Minu eriline lemmik on Spordi 13. See maja on nii mõnusalt vana ja natuke tahumatu oma "veneajast" pärit reljeefide ja moodsa sisustuspoega. Nii vastandik kuid samas normaalne linnapilt.
Täna hommikul kell 3.40 ma tundsin kevade lõhna ja äsja maha sadanud vihma uimastavat mõju. Tõesti HEA...Väärt ärkamist.
Olles 2 õhtut kvaliteetselt aega veetnud oma nelja sõbrannaga Carry,Miranda,Samantha ja Sharlotte. Ma ei tea siiani mis on see miski, mis naelutab mu teleka taha kuni on uskumatult vähe jäänud tunde magamiseks, arvestades seda mis kell äratab mind laul "Hello world" Võibolla see, et igast osast leiad sa oma elule vastava seiga. Nendega saab samastuda iga naine. Jamh...oleks liiga cheesy öelda "i wish i was them" aga ikkagi tekitavad nad sinus mingi kättesaamatu ja ihaldava momendi, kus tahaks pakkida oma asjad ja tõelisse suurlinna minna.
Otsustasin ette võtta 2 suurt asja Raamatud ja Jooks! Kui keegi teab soovitada mõnd head ja paeluvat raamatud VÕI kui tahad minuga ühineda projektiga 21 mai...7 km naistejooks- Kirjuta ;)

Seniks Head ettevalmistust pühadega!!!

No comments:

Post a Comment