Wednesday, August 10, 2011

Harva aga see-eest südamega

Kas te mäletate neid hetki mil kõnnite tänaval ja tunnete kuidas hing sees on nii rõõmus, et kui oleks tiivad, siis lendaks. Mina kohe kaugele ja kaua.
Teate kuidas ma igatsen hingata teist õhku-minna ülepiiri ja nautida kultuuri mida pakub naaber Lätist ja Leedust ning joobuda elurütmist mõnel vahemere saarel.
Jõudsin eile tagasi minipuhkuselt Saaremaalt. Ma olin ennast linna rütmidest nii segaseks lasknud töödelda, et ei suutnud bussi istmelgi lihtsalt niisama istuda. Korraga ei tundnud ma end isegi ära. Kes on see sipelgas,närviline piiga bussis, mõtleb ainult sellest mida veel on vaja teha või mis tegemata..."kas kõik asjad said kaasa,peaks küüsi viilima või hoopis lakkima eieiei ma parem loe...hmm mis see kell juba on, millal me jõuame, miks buss nii palju peatub??" Mul ei olnud muusikat kõrvas ja kellegagi rääkida,kaasas vaid raamat ja ajakiri. Valisin muidugi ajakirja, sest raamatusse ei suutnud keskenduda. Easy reading. Minuti haaval muutusin, jälgisin mööduvaid metsi ja põlde, süvenesin lihtsalt olemisse, võtsin varbad paljaks ja unistasin taas. Olin selle poole unarusse jätnud.
Kõndisin Kuressaares, käed põimitud kaaslasega ning põskedel augusti kuu päike. Jälgisin kõike enda ümber ja avastasin, et kõnnin saarerahvaga ühes tempos. Aeglaselt ja natuke uneledes, siiski siht silmis. Selline turvaline tunne oli, et miski ei jookse eest. Rahulikult võid jätta järgmise tunni saatuse hooleks. Ma olen ise endale tänulik, et spontaalselt spasse aja bronnisime ja teele asusime.
Kuigi olen tagasi linnas ei luba ma endal enam temposse uppuda. Unistada on tähtis ja rõõmu peab tundma igast juhtumist, igast väikemastki ilusast sõnast. Mis peamine, mida olen viimasel ajal tähele pannud. Me ei mõtle oma tegudele, hetkel mil me tegutseme. Ma tahan õppida teadlikult tegutsema, ei taha olla robot. Tunnen, et olen valmis uuteks hobideks, kogemusteks ja elurütmiks.

Ja nüüd pange kaks kätte ümber ise enda ja tundke seda tunned millega alusasin oma mõtet.

Unistamiseni!!!
Haeva aga see-eest südamega teeme muutusi oma elus :)

2 comments: