Sunday, September 4, 2011

No nobody said it was easy

Coldplay Kolme küünla valgus ja relax peale tööd. Käisin täna šokolaadi ostmas ja nägin nostalgilist väljapanekut Kalevi toodetest. Tuli igatsus avada sokolaadi Nurr mis oli pakitud hõbepaberisse :) Sügis tuleb iga-aastase kiirusega uksest ja aknast. Nagu õigele eestlasele kohane on arutelu ilmast alati esimesel kohal. Niisiis...Arvan mina, et iga aasta-aeg on omamoodi armas. Erinevad lõhnad! Erinevad emotsioonid! Iga rakk kehas on valmistunud uueks elukorralduseks (pean silmas aina suurenevat magusaisu ja energa säästlikuma eluviisi rakendamist) Endast tuleb aru saada ja alla anda :D (mõnus vabandus, mida saavad kasutada põhjamaa inimesed) Käisin joogas oma magama jäänud lihaseid äratamas. Iga samm, mis ma joogatunnile lähemale astusin tekitas rohkem energiat. Trenn oli tõesti väsitav, aga andis nii palju tahtejõudu juurde. Mina aga otsin mingit raputust või väljalüliamise nuppu, mis annaks selgust, reaalsust või otsustusvõimet- kindlust. Ma arvan, et jäängi otsima :) sest märkamatult lahenevad ühed ja tekivad teised takistused. Ma olen täiesti nõus ühe aussi noormehe arvamusega, et eestlased on lihtsalt nii pinges ja mornid mittemillegist tingituna. Oma peas on liiga palju standardeid ja norme mida "peame" täitma. Tänavapilt on kuidagi meeleheitlik kuid ise siin olles suudame iseendale sisendada, et just nii oleme õnnelikud. Ja muidugi, miks me ei peaks. See on keskkond kus me oleme sündind, kus elame. Normaalne! Raske on olla siin tänavatel teistsugune, aga nobody said it was easy. Laske oma tabudel minna, proovige aina tihedamini minna uksest välja mõtlemata kas mul kott ja riided sobituvad, kuidas mu juuksed ja küüned on ja mida huvitav sellest minu sõbranna/töökaaslane või kaaslane arvab. So What eksju ;) Inimesed on ilusad siis kui nad ise ka seda usuvad. USKUGE te olete !!!! Kallistan.

2 comments:

  1. Ma olen õnnelik, et inimesed on ilusad ja head.. See laul hakkas kohe kummitama.
    Mõnus on lugeda su kirjutisi. Keep up the good work ;)
    Ja üks soe hilissuvine kallistus Koselt Tallinnasse :)

    ReplyDelete