Friday, October 2, 2009

Sügis

Buongiorno ragazzi!
Tuli meelde aasta tagune möll...pere otsimine,agentuuris käimine, lennupiletite sebimine,asjade pakkimine ja ärevus. Ohhhh kui vägev oli ikka. Midagi ei tohi kahetseda,aga igatseda on siiski täitsa lubatud ja seda ma ka teen. Itaalia on vähemalt 3 päeva mu peas ringlenud. Unistuse ja plaanina :) Selline pisisoov mis kasvab ja kasvab ja varsti saab suureks ja õpib lendama, siis on vaja veel pisikest hoogu lennuks ja nii meie unistused täituvadki. Üleüldse viimasel ajal räägitakse soovide täitumisest ja "Secret"-ist, et anna aga "tellimus" ja see tuuakse koju kätte. Mõned päevad tagasi ma Emaga rääkisin ka sellel teemal. Hämmastav kui palju tema kunagisi unistusi on täide läinud tänaseks, mida esmalt ei märka ja pead kui loomulikuks asjade käiguks.
Nii....minu nädalapäevad lähevad mega kiirusel. Peamiselt Anatoomia seltsis, aga nüüd 2 nädalat puhkust kuna härra Loit on mujal. Üks suur tunnikate ralli käis. Ükspäev seedeelundkond, siis koljuluud ja siis südamevereringe. Ladina keel on õnneks pannud aluse itaalia keelele ja sellepärast oli õppides tuttavaid sõnu palju. Nüüdseks olen 10 korda targem ja esimene A ja B ka olemas. Loidu tunnid on lahedad,sest ta toob niipalju elulisi näiteid arstide elust ja tegemistest. Vahel viskab selliseid nalju,et isegi saali tagumine osa ärkab üles ja naerab koos meiega. (ma istun eesreas :D kus siis mujal eks?!?) Teine hea asi on see,et kui mingi tervisehäda on,siis saab tasuta nõu :P
12dal on esimene eksam niiet sõbrad, pöidlad pihku !!! ;) Varsti on rebaste ristimine kaa.....saime oranžid riidest kotid koos hunniku paberipahnaga (flaierid,soodustused jne)vähemalt on nüüd vahetusjalatsite kott olemas :) Organiseerimise kohapealt niipalju,et me peame ühe video tegema ja siis veel etteantud sõnadega näidendi tegema...ühesõnaga klounid olema. Jamh...kui aeg kätte jõuab eks siis räägin täpsemalt mis sai. Veel on 2 nädalapärast kooli sünnipäev,stiiliks on 60dad...Meie kursus tuleb "Svingivate Õdede ja Steppivate Sõduritena".
Kursakal Krissul on 3. sünna ja me tegime talle neljapäeval õnnitlemise ette ära....mina tegin küpsisekoogi ja fliisist pleedi kinkisime ka(ta kurdab, et ühikas külm).
Ja pean ma mainima, et kooli kohvik on tasemel :) Aaa ükspäev oli naljakas....järjekorra alguses oli menüüs valida 5 toidu vahel ja kui oli minu kord tellida oli menüüs kirjas nii "Makaronid kastme ja salatiga...15kr" :D EI VEDAND, aga ma siiski pidin selle kasuks otsustama. Hea oli :)
Ja nüüdseks on asjad läinud enam-vähem nii, nagu ma ootasin. Sain töö ja see on päris täiuslik,sest kes ei tahaks,et töö ning hobi kattuksid. Igatahes olen ma tantsuõpetaja koolis ja jällegi andsin oma käe tantsukuradile :D. Esimene tund oli teisipäeval ja mul oli 6 vahvat noort trennis. Mõtlesin kodus paar kava,võtsin CD-d kaasa ja enne kui aru sain tantsisid nad seda sama kava üllatavalt hästi :) See tuli nagu välk selgest tevast ja aitäh Annile ;)
Soe tee ja villased sokid on minu aksessuaarid, sest nii külm on....Palun suve

No comments:

Post a Comment