Monday, October 19, 2009

......Vihmaseilmategemised.....

Nooooniiiii
Mitukümmend tundi pole juba kirjutanud...Mul on täitsa hästi läinud!
Eksam on tehtud edukalt ja teistegi ülesannetega olen mäel...sjuuper ;) Toitumisõpetus on ikka ülekõige( ja mina veel arvasin,et tean sellest nii mõndagi)
Tegelikult tahtsin ma rääkida pühapäevast,sest see oli lihtsalt kõige õigem pühapäev :) Okei algas see küll mitte nii traditsiooniliselt....Ema oli kell 10 minu ukse taga ja esimene lause oli "Kas sa tuled ka valima v?" Olles kell pool 7 magama läinud (Sillu sünna...no see oli omaette mürgel :D ) olin ma nats segaduses aga vägagi minekuvalmis. Kodaniku kohustused täitsin ma ilusti ära :D. Koju tagasi jõudes oli kell juba niikaugel,et me hakkasime lõunat valmistama. Kõik kolm koondsime kööki...Isa tegi enamiku kokkamisest küll ise ära, aga mina tegin kooki :) ja siis samal ajal mõtlesime veel Empsiga porgandi-õuna-ingveri moosi teha (terve kodu on õunu ja tomataid ja porganeid täis) Veetsime oma 2 tundi köögis asjatades, siis katsime laua ja istusime veel tunnikese :) Kvaliteet aeg ! Jutukäigus otsustasime veel pühapäevase sauna teha mis tegi kõik veel täiuslikumaks. Kõikide olemasolevate koorijatega,kreemide ja spreidega määrisime end kokku ja istusime kamina ees. Õhtul veel väikene tee ja meelelahutus saated. Kõige parem üllatus oli siis kui ma tulin arvutit kinni panema...kursakas oli mulle siin meelde tuletanud,et IT-s on vaja referaat esitada pühapäevaks...:O Kell oli 22.30 ja minu aju hakkas täisvõimsusel ragistama. Esimene pooltund ei suutnud ma keskenduda, sest imestasin kuidas ma sain selle ära unustada :D panin igalepoole endale ju märkmeid,et ma selle kindlasti nv-l ära teeks :D Aga ikkagi olin ma osav ja kella poole 2-ks oli kõik valmis ja netis üleval. :)
Meenutust väärib ka kooli 69. juubel. Stiilipidu "40nendad" Otsisin stiilipeoks riidekapist omale sobiva kleidi ja seadsin reedel sammud kooli. Õhkkond oli hoopis teine...sööklas põlesid küünlad ja toiduletist oli saanud baar :D Saal oli kaunistatud stiilselt ja kõik võõrad näod olid end ajakohaselt riietanud :) Väike ülesanne oli meile ka antud, pidime õppetooliga koos midagi esitama. See esitus kukkus totaalseslt läbi :D laulsime seda laulu " See on sest,et tõusen vara". Jamh omad piinlikud hetked olid ka teistel :P Vot...aga tort või siis tordid olid niiiiiii suured ja niiiii head (hallooo tordid ongi ju alati head kui nad on kaetud martsipaniga ja peal on palju viinamarju) Igatahes oli nii armas selles hämaras kohvik/sööklas istuda ja oma kursakatega küünlavalgel kooki süüa ja plaane teha :)
Tööl/trennis läheb ka edukalt....liigagi edukalt. Tüdrukud õpivad kiiremini kui ma õpetada jõuan. Sellest saame kiirelt üle....paar hüpet ja vigursammu ja tegemist jälle küllaga.
Ükspäev oli minu kallil Liisukal sünnipäev ja meie tegime talle üllatuspeo :) Sugulased tulid Eestimaa pealt (ja Rootsist) kokku ning kõik oli vahva :) Liisile on nii hea selliseid asju korraldada,sest ta oskab neid hinnata !
Sillul oli ka sünnipäev !!!! Märksõnaks on kaval laulamäng ja tarretis :D Lihtsalt väääga originaalne "suupiste". Nooh tantsitud sai ja jutustatud ja pildistatud....ning mis kõige parem-olime jälle kõik koos!
Aaaa ja mul oli rebaste ristimine ka....Pole just kõige õnnestunum üritus, aga tehtud sai. Ülesanne mis meile anti oli ainuke asjalik ja meeldejääv. Pidime küsitlema inimesi tänavalt ja vahele panime ka mõned enda näideldud klipid...Mina,Marx ja Kati olime kolm blondiini kes seletasid oma arusaama tervisest :D Siis olid veel bemmivennad Sergei ja Rene ja oldschool dressis saamatu spordiharrastaja Krissu. Tähtsam oli muidugi sõnum mida me saime inimestelt tänaval. Selgus tõde,et tervisedendusest ei ole keegi midagi kuulnud ja tervisest on ka nii vastakaid arusaamu :) Väga põnev oli igatahes....küsitlesime Sergeiga esimese klassi poisse ka, nemad andsid muidugi kõige lahedamaid vastuseid. Mart Laar isegi oli nõus kommenteerima.

Käisin juba esimest korda Eesti Tantsuakadeemias, võtsin hip-hopi trenni. Väga hea koht, süsteem on hea ja treenerid tasemel ning valik trenne on suuuuuur. Kõike tahaks proovida...eriti broadway jazz-i. Igatsen natuke laulmist, sest pole jõudnud proovidesse. See kolmapäev tahan jõuda, sest laul on hingele hea :D

Ootan päikest ! :)
Tehke teistele head,sest see teeb teile head ;)

1 comment:

  1. Mõtlesin just, et peaks tegema tegelt sellise 'vanas stiilis' peo meie kolmega ja mõnega vb veel. :) Et oleks maapidu vms ja saaks veel jello shote süüa. :D

    ReplyDelete