Thursday, October 29, 2009

Alati ei pea pealkiri olema !?!

Eile (28.10) tegime kursakatega filmilõuna. Meil oli vaba päev ja mõtlesime,et teeks midagi vahvat koos. Panime koolis ühe ruumi kinni, tekitasime projektori ja kõva heliga kinoefekti ja võtsime kaasa dippimiseks porgandeid. Kuna "Neljad jõulud" polnud saadaval vaatasime "Üles" multikat. Täitsa jaburalt naljakas. Aga üritus ise oli Fun :D teinekordki.
Lisaks käisin eile esimest korda TTÜ spordihoones. Noo selle koha leidmine oli juba omaette katsumus...helisasin 3-le inimesele ja küsisin veel ühelt möödujalt teed :DVot nii keeruline oli. Peaks mainima,et vedand on neil..selline hea võimalus sportida odava raha eest. Meil näiteks on üks vana ja külm võimla kus saab ringi joosta,kükke teha,pooltühje või siis pooltäis :D palle loopida ja ennast hästi tunda (kuidagi negatiivse alatooniga huh? ) :D Igatahes tahaks me niikaugele jõuda,et tervistedendaval koolil oleks ka vastavad võimalused :)
Üleüldse on sport viimasel ajal elu olnud :D Täna käisin esimest korda Kose ujulas. Üllatavalt soe vesi oli! Niiet kõik vette ;) Sain mingi 20 mintsa rahulikult ujuda kui järsku oli niiiiii palju rahvast(Karolini vesiaeroobika plus niisama pärasttöödujujad),et ma loobusin ja läksin sauna nautima. Mõnus lõõgastus :) Tegelt tahaks homme jälle minna...kui aeg lubab.
Aiii jälle see sõna AEG...viimasel ajal pole seda kellelgi. Ometigi peaks kõigil seda ühepalju olema :D Sõltub lihtsalt sellest kuidas seda kasutada! Pärast kella keeramist tunduvad õhtud niiii pikad,et ei tea mida kõike teha. Väljas on juba pime aga magama ka veel ei läheks, siis võtangi raamatu ja sinna mu tegevused koonduvad.
  • Ostsin täna uue raamatu :D Solarise raamatupood on lihtsalt niiiiii mõnus. Üleüldse meeldib mulle see keskus, erinevalt peaaegu kõigist minu tuttavatest. Igatahes leidsin ma sealt poekese kus saab maailma parimaid greipe,pähkleid ja kirsse :)
  • Taasavasatasin enda cd-de virnast Liisi Koiksoni "Väike järv" plaadi...TÄPSELT sügisene muusika. Selle panen hommikuti mängima, joon kuuma vett ja ärkan
  • Tšekkasin blogi ilmet ja igav tundus :D peaks hakkama piltidega meeleolu looma....Samas on see ju blogi mitte pildialbum...Nooooo vaatab, mis tulevik toob.
  • Otsusasin,et hakkan nüüd bingot ka mängima :D Mul on ruttu Taani vaja minna ja üks asjalik rüperaal(haige sõna btw :D)otsida, niiet kellel üle on mõned lennupiletid või läppar, siis ma lahendan teie mure ;)

Noooonii nüüd on aeg.....Homme on 8.30-14.00 Toitumisõpetus...õnneks on see mu lemmik loeng ja siis kohe on ka laupäev ;)(siis on laululaager :D ja kullakestega tšikikas).

Vaatan su silmi
Neis peegelduvat sära
Sa oled ilus

(Sobrasin täna vanades koolitöödes ja leidsin hunniku sarnaseid luuletusi, kirjutatud 10.klassis :D...Haikud kui ma õigesti mäletan??!?)

CIAO... :)

No comments:

Post a Comment