Wednesday, March 3, 2010

Teeme nüüd kõik nii, et KEVAD tuleks või siis saatke mind mai kuuni reisile....palun ?!?!

Olen vanaema juures. Viimasel ajal on üldse vanaema üks põhiline teema :D Tegin vansast elukaare töö, milles õppisin teda veel rohkem tundma. Selle üle on mul niii hea meel, hindamatud hetked. Uskumatu kui erinevalt me elanud oleme. Teda kuulates ja küsitledes esitasin ka endale küsimuse...Kas oleksin tahtnud sündida aastal 1933. Jah-sest mulle tundub, et sellel ajal olid inimesed palju vahetumad ja siiramad aga kas ka õnnelikumad? Ma usun küll :) Puudusid olmeprobleemid ja meediast ajendatud stress...Levivaim haigus polnud depressioon ja kadedust oli vähem. Kuigi võimalusi igas valdkonnas oli neil vähe (materiaalselt, hariduselt, globaalselt).
EI- sellepärast,et praegune maailm on muutuv ja huvitav...mis peamine piirideta!

Piirideta maailm...appi kuidas tahaks igalepoole...seljakoti selga visata ja minna :) Otsin reisikaaslast suveks ;)!? Esimene siht on Kreeka, IOS saar.

Täna oli õhtune loeng raseda toitumises. Ma ei tea täpselt kuidas ja miks ma sellest teemast nii huvitun, aga mul on heameel et selleni jõudsin. Esialgu vist 11 klassis hakkasin enda pärast raamatutest uurima ja nii see läks. Täiesti meeletu vitamiinide, toitainete, organismi toimimise maailm. Juba saan oma esimese praktika menüüde analüüsimises... Hakkame Tallinna koolide toidumenüüsi kontrollima, kas nad on vastavuses määrustega ja nõudmistegam järgmisena tulevad lasteaiad. Väike unistus on ka oma pisike projekt Kose Gümnaasiumiga teha, aga see tuleviku muusika. Ei jõua ära oodata seda 3 aastat, et siis sügavamalt just dietoloogiat õppida. Täna sõbrannadega loengut oodates arutasime igaüks mida me siis aasta lõpusirgel sellest erialast arvame. Mul on heameel kuulda, et ma pole ainuke kes kaotab vahetevahel huvi ja motivatsiooni, kelle siht ja eesmärk ei puuduta otseselt seda mida päevast päeva tuubime, et nemad on ka seal, et saada aluspõhi oma erialale :) Tervisedendus on väga kasulik valik olnud, olen hakanud mõtlema valdkondadele millest mul enne aimugi polnud, lugenud kirjandust mida iialgu poleks vist vaadanud. Minu väärtushinnangud on muutunud palju inimlikumateks. Panen vahel enda juures tähele ka seda, et olen inimeste suhtes leplikumaks ja mõistvamaks muutunud.

Laupäeval lähen hingan natuke Rootsi õhku, sest koolist on 5 päevane paus. TORE :) Aga enne seda veel väikese Marta sünnipäeva korraldama :)

PS!Ott-"Süte peal sulanud jää" ja Joshua Radin-"Vegetable Car" kummitavad, heas mõttes, Aitähh neile :D

Palju Õnne Siretile kaa !

Ciao ;)

No comments:

Post a Comment