Monday, March 22, 2010

:)

Ametlikult on nüüd Kevad ja seda oli ka kohe hommikul tunda! Päike paitas silmi juba kella 6 ajal (mul on vaba päev ja ma plaanisin kaua magada?!?). Niisiis veetsin oma hommiku lihtsalt tekiall lebotades, samas ise vahelduva eduga süümekaid tundes, et kuidas ma saan neid väheseidki päevi mööda lasta.
Lõunal sai villand laisklemisest ja nii ma hüppasin püsti, dressid selga, jooksujalatsid jalga, muusika kõrva ja läinud ma olingi. 6km Puhast rõõmu...siis kui metsavahele jõudsin laulsin isegi vaikselt laule kaasa :D. Lõpuks sai jõusaalist välja, natuke küll peab veel mõnes kohas uisusammul jooksma aga üldiselt on suland kõik.
Laupäeval oli teatri stuudio jälle. Kuigi ma olin kella 11ks hommikul 0tundi maganud pidasin edukalt vastu. Ületasin ennast ja suutsin neutraalset ilmet laval säilitada. Päriselt ka see on nii raske, koguaeg kisub suunurk üles,eriti kui Kelli vaatab oma "naermaajava" pilguga otsa. Enivei, sain jälle väga palju uut teada ja ei jõua ära oodata uut korda!!! Niiet järgminekord liitugeee ;)
Aa BadJam oli ka supper :D Tänu non stop tantsimisele kella 5.ni. Tervitaks siinkohal Kristiinat ja Janet. Rahvas oli üleootuste normaalne, muigugi mõned tšurkad olid vähe labased aga ma ei lasknud häirida ennast. Kolmapäeval juba tšikikas ja tudengipidu ;)
Homsest hakkab väga pikk koolinädal, positiivne on see,et enamik loenguid päevast on toitumisõpetus Mai Maseriga. Tasub kohale minna ;)

Päikest!!!
Ciao...

1 comment: