Friday, March 19, 2010

Tahtsin täna midagi kirjutada....

Niipalju eelmise jutu jätkuks, et Rootsi tripp läks üleootuste hästi. Võib isegi pidada parimaks! Kuigi ma võitlesin tagasi tulles suuremat sorti kõhuviirusega,tegid inimesed mu ümber asja võimalikult meeldivaks :D Siret, Sirli ja tuba nr 8808. Plaan oli võtta reisilt kõik mis võtta annab ja nii ka läks. Alustasime nagu soome pensionärid ja otsime loto, registreerisime Sireti sünnipäeva listi. Traditsiooniline soojendus kajutis koos BAILAGA ja muidugi ei puudunud meie õhtust ka karaooke(rohkem ei kommenteeri):D. Ja nagu ikka lõppes meie fab night 9-dal korrusel. Palju tantsu ja väga meeldivaid inimesi ;) Tervitaks siinkohal Tartu poisse!!! :D

Muidu on elu läinud väga stabiilselt aga Õnnelikult. Ma ei tea kas see on lähenev kevad, päike või inimesed aga kõik tundub nii lill. (kuigi ma ei salli seda väljendit)

Praegu kuulan juba 3.dat cd-d "Smooth jazz" kogumikust(praegu tuleb üliiiii hea laul"This will be a everlastig love") ja joon teed. Krissu kutsus Bad Jamile...niiet peab hakkama riideid valima:/

Võibolla üks teine päev kirjutan juba midagi asjalikku!

2 comments:

  1. valida riideid ongi lihtsalt aegade suurim probleem:D

    ReplyDelete
  2. noo ma loodan,et sain hästi hakkama :P

    ReplyDelete