Friday, March 26, 2010

...

Eile oli minujaoks liiga FAIL päev.
Kuna laulmiseni oli väääga palju(neljapäev ju) aega läksime Katiga Kristiinesse poodi. Liigutamise eesmärgil tegime seda jala. Halb mõte! Mul olid kontsaga saapad ja teeolud ei vastanud minu valikutele. Peale selle, et mul juba jalad märjad olid tegin ma teeäärsel lumevallil tasakaalu harjutusi ja kukkusis. :D ja kui selle filmile oleks saanud, võidaks ma vist parima koduvideo auhinna. Ühesõnaga libisesin ma kõhuli teepeal olevasse porilompi ja näoga vastu valli XD OK...püsti ja edasi. Kuna jonn oli endine,et lähme jala, siis turnisime mööda valle edasi kuni ma põlvedeni lumes kinni olin. Sellest aitas, et 2 peatust trolliga sõita. Kristiines oli kõik viisakas aga kui tagasi kooli poole liikusime läks asi eriti actioniks. Jooksin auto ette, pea laiali otsas, õnneks oli mul hoog nii suur, et panin autot tähele alles siis kui ma teisel pool teed seisin. Sain trolli peale, millele ei olnud reaalselt vaja kiirustada,sest sellele järgnes veel 2 :D Nii ja viimane hooletusviga sellel päeval oli siis kui ma autopiirdega vastu pead oleks saanud, õnneks päästis mind selle aina lähenev vari :D

Kokkuvõtteks ütlen...ei tasu hullata linnapeal kui sa oled 3h maganud ;)

No comments:

Post a Comment